Så mycket på kort tid.

Nu har det gått lång tid sen sist, jag har haft mycket för mig, inte haft så mycket ork till att sätta mig vid datorn och när jag väl fick tillbaka orken så var båda våra datorer på lagning. Men nu har jag en dator hemma och nu har jag bestämt mig för att komma igång igen.

Den 17/8 satte jag mig på bussen till Vännäs, därifrån tog jag tåget vidare söder ut. den 18/8 var jag framme i staden som som jag längtat till. Tåget stannade på alla möjliga ställen innan jag väl fick kliva av det.

  

Malin och hennes mamma stod på tågstationen och väntade på mig. Vi åkte hem till Hammarö kommun och packade upp lite. Sen var det dags för min första träning. Jag hade fjärilar i magen och visste inte alls hur det skulle gå, men när träningen började så visade det sig att det inte var så svårt som jag hade trott. Jag var bättre än vad jag hade föreställt mig, jag klarade faktiskt av att spela innebandy fortfarande, trots att den sista innebandyträningen jag gjorde va i mitten på Juni. Under tisdagen gick vi en sväng på stan så jag fick se om jag kunde vara nöjd med utbudet. Så många härliga affärer och stan var till och med större än i Umeå. Eller det kändes i varje fall som det. Jag fick åka bussbåt in till stan och det var en grymt härlig upplevelse. På kvällen var det dags för ytterligare ett innebandypass, denna gång med lite mindre fjärliar. Även denna träning gick bra och det var dags att börja diskutera kontrakt. Vi kom överrens om hur vi skulle göra och allt kändes helt underbart! Onsdagen bjöd på lite mer av staden och sen var det dags för ett fyspass. Det var så skönt med ett ordentlig pass som genomfördes seriöst och det låg på en väldigt hög nivå. Jag älskar staden och laget! På torsdagen återstod det bara att packa ihop alla saker och bege sig mot tåget. En resa på 16 timmar väntade.

  

Nu när jag väl är hemma igen så har innebandyn kört igång på riktigt här med. Jag får träna med mitt gamla lag fram tills det blir dags att flytta. Jag har börjat på kirurgen 3 och det känns helt underbart bra. 2 månader på min favorit avdelning. Det bästa av allt som har hänt under den här tiden är att jag har fått lära känna Patricia ordentligt och vi har fått prata ut som det som har varit riktigt jobbigt att gå och bära på. Patricia du är en helt underbar människa!

Nu har jag tänkt försöka fortsätta vara kreativ och göra några fler scrapbook sidor. Hoppas att alla får en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback