Snart så

Nu är det inte länge kvar. Snart är det verkligen dags att flytta. Men än är det inte klart med allt, jag hoppas att hon inte vill ha lägenheten utan att jag kan få ha turen på min sida denna gång och att jag kan få ta denna lägenhet. Jag vill verkligen ha den, jag vill känna mig säker på att jag har ett ställe att bo på innan jag flyttar. Jobb löser sig alltid någon gång, men lägenhet är alltid bra att ha.

Ikväll blir det middag tillsammans med Frida, Nina och säkert några fler. Det kommer med all säkerhet bli trevligt. Jag har lyckats shoppa lite nya kläder, kanske lite annorlunda men riktigt snygga ändå.

Nu är det dags att göra sig i ordning, hoppas att alla får en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lo

härligt med helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback