Tiden går fort när man har roligt.

Jag vet inte hur fort tiden har flugit förbi, jag var nyss nere i staden jag längtar till och hälsade på. Men det var ändå för över en månad sen. Jag trodde att tiden skulle stanna upp när jag kom hem igen, jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt till flytten. Nu återstår bara 27 dagar i Umeå.
Jag har fått göra magnetröntgen nu och det känns skönt att jag hann föra den innan jag flyttar, nu väntar jag bara på svaret. Men på Skellefteå lasarett verkar dom arbeta effektivt så jag tror inte svaret dröjer så länge. Jag har även fått ett jobb och det känns skönt att veta. Nu återstår bara en viktigt sak och förhoppningsvis får jag veta till veckan om jag får lägenheten eller om jag måste fortsätta leta. Men jag hoppas och önskar verkligen att tjejn som är före mig på lägenheten tycker att den är för liten eller att hon har någon annan på gång. Det skulle vara så skönt att få allt fixat innan jag flyttar ner.
Igår var det match, visst vi förlorade och jag va förbannad men idag är en ny dag och idag väntar jobbet ikväll och det längtar jag till. När jag kommer hem ska jag bara lägga mig i sängen och försöka få lite sömn i natt så jag orkar med bussresan till Skellefteå och matchen imorgon.

Dags att göra sig iordning för arbete hoppas att alla får en underbar lärdags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback