Solsken!

Inte lång tid kvar i Umeå nu men solen skiner. Jag har börjat packa och det är inte lätt att göra de. Tänk om man glömmer något viktigt, iofs så kan jag ta med det när jag kommer hem till jul men man tänker tanken. Jag har tyvärr bara 5 arbetspass kvar på Kirurgen 3. Det är verkligen den bästa arbetsplatsen man kan ha. Jag kommer att sakna alla trevliga människor, men jag är välkommen tillbaka och jag kommer tillbaka!
Idag har jag tänkt kolla över mitt rum och kanske rensa bort lite mer sen blir det en kväll på jobbet, hem och sova efter det för imorgon jobbar jag istället för Cathrine och det blir inte många timmars sömn. Imorgon kväll blir det tacokväll med mitt gamla lag. Känns som att jag kan behöva en lugn fredagkväll för lördagen kommer att innehålla mycket.

Bara 9 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Malin

hej babe!

skall försöka hitta lite tid någon dag och komma och hjälpa dig med att packa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback