Skönt med en vinst iaf.

Helgen började med en förlust mot Dalen 5-3 men den blev bättre, lördagskvällen spenderades på jobbet och sen tog Frida med mig på en sväng runt ett regnigt Umeå. Vi tog oss hem rätt tidigt eftersom att jag skulle åka till Skellefteå igår med laget. Vi tog oss fram, spelade matchen och trodde att det skulle gå jätte bra men det slutade inte riktigt som vi trodde, vi vann men vi hade kunnat vinna med bättre siffror, 4-3. Fick även veta att det går bra för mitt lag därnere, 4-0 är inte dåligt! Under söndags kvällen for jag och Frida och hyrde en film, såg den och for direkt och lämnade tillbaka den, sen for vi förbi killarna på Teg och såg ytterligare en film. En riktigt trevlig kväll där jag värvade ytterligare ett nytt smeknamn, Bellman.
Jag tog en sovmorgon idag men snart ska jag fara iväg till jobbet, jag har så bra schema så jag jobbar bara ikväll och sen är jag ledig 3 dagar. Men jag vet att denna kväll kommer att bli en nervös kväll för imorgon får jag veta om jag får lägenheten eller om den går till tjejen som anmälde sig innan mig. Hon har tills imorgon på sig att höra av sig och säga om hon vill ha den, annars går den till mig. Jag vill verkligen ha lägenheten och jag hoppas att hon har hittat något bättre eller inte alls tyckte om den här. Skulle vara så otroligt skönt att ha en lägenhet fixad.

Nu är det dags att göra sig iordning för att fara och jobba. Hoppas att alla får en underbar dag och kväll.

Bara 25 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback