Så mycket att göra men så lite tid!

Just nu består dagarna av jobb, innebandy och planering. Varje gång det blir lugnt på jobbet så börjar jag fundera på vad jag ska ta med mig till min nya lägenhet. Jag kan inte riktigt bestämma mig och det börjar bli dags för att packa. Jag kan inte styra på det längre, men jag får ta tag i det i helgen. Jag måste även fixa resten av min outfit tills maskeraden. Jag får se om jag lyckas hitta något som passar till kjolen annars får jag fixa något annat.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite sen ska jag försöka få lite sömn så jag tar mig upp i tid till jobbet imorgon. Hoppas att alla får sov gott i natt!

Bara 16 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej du. Hoppas allt är bra med dig :) när är det flyttlassset går? för vi har snart match i karlstad, du kan ju höra av dig? fick du mitt sms föresten? kram

2008-10-21 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback