Så ja...

Nu har Izabelle flyttat långt bort. Äntligen är jag framme med alla mina saker, mamma, pappa och jag hyrde ett släp, packade det fullt och körde ner till Karlsta! Nu är allt upp packat i min nya lägenhet och än så länge så trivs jag jätte bra.Tyvärr så har jag inte så mycket på mina väggar så det ekar lite, men snart är et åtgärdat. Igår gjorde jag min första träning i mitt nya lag, det kändes riktigt bra och laget känns härligt.
Sen fick jag det bekräftat, jag är inte bra på att följa vägbeskrivningar. Jag fick så bra beskrivet hur man skulle cykla till Tingvallahallarna och jag trodde verkligen att jag skulle hitta men jag cyklade åt helt fel håll och hamnade långt ut i skogen. Jag hittade rätt till slut oc kom bara 15 minuter sent till första träningen. Men alla fick sig ett gott skratt åt det hela.
Nu bär det av ner till stan.

Hoppas att allt är bra hemma i Umeå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att första träningen gick bra, förutom att du hamnade lite fel ;P

du får höra av dig efter matchen i helgen, vall ha info om resultat och liknande..

Postat av: Sandra

Hihi, bra Izha... ;)



Hoppas du ha de riktigt gött :)

2008-11-06 @ 21:22:21
Postat av: Sandra

Hihi, bra Izha... ;)



Hoppas du ha de riktigt gött :)

2008-11-06 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback