Karlstad

Nu har jag bott i Karlstad ett bra tag och jag börjar lära mig smarta vägar till olika ställen samt vart de viktiga ställena ligger. Tiden går rätt sakta på dagarna när man inte har något jobb så jag är i full gång med att leta. Jag fick faktiskt ett samtal idag från en av cheferna på Sätter om att jag ska få komma och gå inskolning två dagar nästa vecka, vilket betyder att extra jobb är på gång, hon frågade även om jag kunde tänka mig att arbeta två dagar till så det betyder att jobb är på gång.
Jag har nu gjort fyra träningar med mitt nya lag Skattkärr och det känns fortfarande jätte bra. I lördags så hade vi match mot Köping och jag skulle spela men självklart så blir jag matförgiftad så det var bara för mig att ligga kvar i sängen hemma medans laget åkte iväg oc spelade. Tyvärr blev det förlust med 5-3 men vi får ta nya tag inför i helgen då vi har hemma match mot Linköping.
Idag regnar det för fullt, jag hade tänkt ta cykeln ner till stan för att gå in på arbetsförmedlingen, men det kändes väldigt tråkigt att cykla i detta väder så det får bli imorgon istället.

Hoppas att alla får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Poca

Jag hoppas du har det trevligt Izha =)

2008-11-12 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback