Arbetssökande!

I lördags vann vi matchen mot Linköping med 2-1. Jag började matchen i mål men stukade den så det blev bara 1 perio för mig. Men det kändes riktigt bra med en vinst. Kvällen fortsatte tillsammans med laget hemma hos Linn. Jag stormtrivs i Skattkärr, alla är helt otroligt trevliga och det är en bra stämmning.
Jag är fortfarande arbetssökande och dagarna går väldigt sakta men jag ska strax fara på arbetsförmedlingen. Ikväll är det träning igen och jag ser fram emot det.
Imorgon ska jag få fara på inskolning ute på Sätter, jag har sån tur så att det går en buss på morgonen och sen en på eftermiddagen så jag tar mig hem. Men på onsdag tar jag mig bara dit och inte hem så jag får fundera en stund på hur det ska lösa sig.
Jag saknar verkligen Umeå just nu när jag har fått höra att det har kommit snö och det blivit lite ljusare, här är det mörkt om kvällarna och ingen snö än så länge.

Hoppas att alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback