Solsken under lunchen!

Solen sken iallafall ett tag idag och jag hann sitta ute i solen på lunchen! Jag hade en tandläkar tid imorse som gick jätte bra, inga hål i tänderna och inget annat som behövde göras något åt. Men hon tyckte att jag kunde börja använda tandtråd regelbundet. Får väl se om jag kommer ihåg att göra det åtminstonde en gång per dag.
Det hände inte speciellt mycket idag på jobbet, fick dra ett drän men annars var det rätt lungt och skönt. Ikväll blir det hockey med Ålandstjejerna, vilket kommer att bli väldigt roligt. Jag hoppas bara att min nacke håller sig på den här nivån i smärta så kanske jag orkar vara glad ikväll.
Ångesten börjar sakta men säkert krypa sig fram nu, allt känns jobbigt och hemskt. Nu måste man snart börja göra så stora val och nu är det inte länge kvar i säkerheten. Nu är det snart bal och jag vet inte om jag vill gå egentligen. Fast jag vet ju att jag vill de, men samtidigt så känns allt bara så jobbigt just nu. Jag orkar inte planera något mer just nu. Jag fick mitt anställningsavtal idag från landstinget, men självklart så är det fel på det så jag får vänta på att dom skickar ett nytt. Alltid ska de vara lite krångel. Men nu ska jag försöka vara lite mer positiv, jag ska försöka se allt roligt istället för jobbigt.
Imorgon blir det stan med Stephanie och kussen. Jag hoppas att jag kna hitta ett par snygga skor till balen och studenten! Sen åker jag till Vännäs och det ska bli så skönt, på något sätt så kan jag slappna av och bara ta de lungt när jag är där. Det känns som om jag inte har någon press på mig, allt känns mycket lungnare där. Visst så finns det en grej där som får det att pirra till i min mage, men det känns faktiskt inte jobbigt utan bara skönt. Sen är det ju alltid roligt att ha något sånt att tänka på. Bilderna som jag beställde kom igår och alla var jätte fina, så nu längtar jag till på tisdag eftersom jag får åka till Vännäs igen samt att jag får börja på min scrapbook.
Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag tar mig ner på stan för att möta upp Sandra!


Världens sötaste!

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback