Solsken och färdiga skoluppgifter

Nu har jag gjort bort det sista i skolan! Nu känns det verkligen som att sommaren är på väg, självklart så får jag inget sommarlov men jag ska njuta av sommaren ändå. Nu känns det mest skönt att gå till skolan eftersom att vi ändå inte har några måste, vi behöver inte göra fler uppgifter eller ha något mer prov. På något sätt kommer jag att sakna skolan, men då är det väl mest klassen men på något sätt så känns det så skönt att slippa det.
I morse lyckades jag med att försova mig lite, ja lovade Julia att jag skulle komma vid 8.45 men jag vaknade 5 minuter innan så jag skynade mig iväg till henne och åt frukost. Trevligt att sitta och prata lite om allt möjligt med henne. Sen bar det av till skolan där Op 2 väntade på att få höra våra projektredovisningar och sen när det var färdigt så fick jag skjuts av Frida. Nu tänkte jag städa upp på mitt rum lite och sen ska jag åka till N. Så ikväll blir det en lugn kväll.

  
Sommaren är inte långt borta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback