Scrapbooking och sista dagen.

Scrapbooking är verkligen hur roligt som helst, tisdagskvällen spenderades i Vännäs med Stephanie. VI satt i flera timmar och scrapbookade. Jag hann färdigt med min första sida, men den kommer inte att sitta längst fram i mitt album eftersom att mamma lovade mig att hon skulle ta fram lite fler bilder på mig just efter att jag hade fötts. Så det blir nog något sådant på första sidan.
Igår kväll fick jag äntligen veta vem tusan det är som pappa har pratat med som känner mig, de va ju Jonathan som gick i min klass tidigare. Jag har länge funderat över vem det är som känner mig som cyklar. Men jag har inte lyckats komma på det, men igår när vi skulle cykla med GImonäs CK så kom han ju dit och då fatade jag att de va han. VI cyklade 5 mil men tyvärr så var det inte lika roligt somi söndags. Det kan ha varit för att alla var nybörjare på att cykla i grupp och ingen kundet riktigt det där med att dra och ingen kunde visa tecken. Man cyklade på och trodde att vägen skulle vara hur bra som helst men tyvärr så kom det gropar, gupp, stenar och pinnar hela tiden oms ingen framför signalerade om innan så man fick cykla rakt över dom. Men det kändes iaf skönt att få cykla lite. Nästa vecka ska jag cykla med den andra gruppen så man får lite mer riktigt träning.
Idag är sista dagen på praktiken och det känns riktigt tråkigt, jag vill inte att det ska vara slut redan. Men jag fick ett glatt besked i tisdags. Chefen på min avdelning undrade om jag inte vill ha en heltidstjänst till hösten. Så nu måst ejag fundera lite mer om vad jag vill göra till hösten. Vill jag plugga vidare och i så fall vart? I umeå eller i Luleå, eller någon helt annan stans. Vill jag jobba ett år och sen plugga vidare. Jag tror jag vet var mina tankar far mest, jag tror att jag har en aning om hur det kommer att bli till hösten. Jag tror att det är ett ganska enkelt beslut, men det får jag ta senare. Nu har jag bakat färidgt allt som jag ska ta med mig idag och bjuda på. Jag älskar verkligen kirurgen 3. Min praktik har varit den bästa man kan få så jag vill inte att det ska vara sista dagen idag. Men jag ska bjuda alla på kladdkakemuffins och pitekaka. Nu ska jag äta ltie lunch och sen ska jag fara till sjukhuset.



Hoppas att alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback