Mysig morgon och gott fika.

Imorse vaknade jag rätt tidigt men jag bestämde mig för att sova lite längre eftersom att jag inte behövde stressa till skolan. Vi skulle ju trots allt bara gå till våran lärare Asta och fika. Jag fick sällskap i sängen, nere vid fötterna kom en varm hund och la sig.



Jag tog mig till skolan och väl där så tog vi enpromenad upp till våran lärare, som förövrigt bor väldigt fint. Vi a inte hela klassen eftersom att många skulle spela brännboll men det va riktigt trevligt att sitta i solskenet och bara prata om våra 3 år tillsammans. Asta satt och berättade om hur hon tyckte att vi alla hade utvecklats under åren. Roligt att få höra att hon tycker att vi har varit duktiga. Efter fikat så begav jag och Frida oss ner på stan för att inhandla studentskiva biljetter, vi fick våra biljetter och sedan fastnade vi på torget där vi sen fick se Brolle. Trevligt trevligt..

 

Sen tog jag cykeln hem, ikväll ska jag hjälpa mamma med tvättstugan och sen ska jag köra hem mig och Stephanie till Vännäs där jag ska spendera natten. Imorgon bär det av till IKEA. Men nu ska jag bara ta det lungt ett tag och kanske plocka upp lite mer på mitt rum.

Hoppas att alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback