Fysträning, cykling och avtal.

Igår kväll for jag till Gamlia för att träffa våran nya tränare Micke, han är iofs inte ny för mig men för vårat lag. Jag ser fram emot den här säsongen. Han skulle bara berätta vad som va tänkt till den här säsongen och sen gick jag upp för att kolla på när den tappra skaran på 5 personer från vårat lag som hade tagit sig till fysträninge. Sen åkte jag med Biffen och Diana till Ålidhemscentrum där det inhandlades gotta till ESC. Riktigt roligt att bara sitta och kolla på det samt att ringa ett väldigt speciellt samtal som jag nästan hade lite ångest över, men samtalet avslutades på bästa sätt! Eller hur Biff!
Idag har jag försökt vara lite duktig, jag tog cykeln och cyklade 4.5 mil kl 09.00 och sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen åt jag lite lunch innan pappa och jag tog bilen till sjukhuset där jag gick upp till Kirurgen 3 för att träffa Anna. Jag fick skriva på anställningsavtal inför höstens arbete. Och sen gick jag till Olle och Britt där pappa satt och pratade med dom. Sen åkte vi hem så jag kunde försöka göra färdigt det sista på projektarbetet, men jag vet inte riktigt om jag har lycktas med allt eller om det blev konstigt så jag måste se över det en gång till innan jag kan skicka in det till våran lärare samt till Frida.
Imorgon bär det av på cykel till Bjurholm och sen tillbaka till Vännäs, där så väntar en härlig grill kväll med sol förhoppningsvis. Sen på söndag cyklar jag tillbaka till Umeå. Men jag är inte helt säker på att jag kommer att kunna ta mig till Bjurholm pga. min höft som inte alls vill att jag ska cykla, men det känns som att ja får bita ihop lite mer och inte känna efter så mycke. Jag fick alla papper från Motala idag om Vättern runt och jag känner mig så otroligt taggad. Jag vill bara se skylten MÅL i Motala. Jag vill känna att jag har lyckats. Så nu taggar jag mer för det och struntar i smärtorna.

   
Några bilder från fysträninge samt Biffen som först äter och sen tränar!

Hoppas att alla får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Biefo

Det avslutades väldigt bra! Jag är fortfarande helt sentimental ;)

Sen, bilderna! Jag ser ut som den största tjocksmocken i världen på bilderna. Men inte konstigt när man vräker i sig en sån där god muffins ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback