Fylleskallar och skratt till "Hej Izza"

Efter middagen tog jag bilen till Bella och Sandra, festen var i full gång när jag kom. Massor med trevliga människor och fullt ös på stereon. Jag stannade en stund och sen åkte jag för att se hockey. Väldigt trevligt att bara sitta ner och ta det lungt. Men efter ett tag så fick jag ett samtal från festen på teg, Biffen säger att jag är efterlängtad. Jag har fått en massa brev som jag måste komma och läsa. Så jag åker tillbaka till teg lite senare och när jag kliver in så skriker alla på mig. Jag fick sätta mig i den "hetstolen". Sen började någon läsa upp breven och jag fick svara. Sen tog jag mig för att skjutsa ut alla fylleskallar på Corona och sen tog jag vägen förbi Malin så hon slapp gå hem. Verkligen en lugn och härlig kväll. Tack för mycket skratt! Nu är det dags för sängen så jag tar mig upp imorgon för att ta mig en ordentlig cykeltur.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

KOM TILL SKOLAN NU!!!

2008-05-18 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback