En underbar dag i solen.

Jag lyckades hitta ett par skor till balen och studenten idag, samt en bh till balklänningen. Vet dock inte om den kommer att fungera så bra men det blir en överraskning. Jag hittade även ett snyggt linne och ett par örhängen. Tack Ida för att du ville följa med mig på alla affärer för att hitta det jag behövde. Efter att jag hade gått färdigt på stan med kusinen så tog jag bussen till Vännäs, vi spelade brännboll och skrattade. Det va grymt roligt trots att jag inte träffade bollen en enda gång. Men man kan inte vara bäst på allt! Jag älskar verkligen att vara i Vännäs, alla är så trevliga och glada. Allt känns så lungt och skönt, man behöver inte stressa upp sig över något utan allt löser sig på något sätt. Jag tror att Vännäs är mitt nya ställe som jag kan fly till när jag behöver vila upp mig, för just nu känner jag mig som en ny människa igen. Det kan vara mitt spa. Jag behöver inte betala multum för att få känna lunget utan jag åker bara till Stephanie och är med Lucas.
Jag gick och bar på Lucas hur länge som helst för att han skulle somna men han ville vara vaken istället och jag känner redan nu att mina armar är trötta, hur ska det då gå imorgon när jag ska cykla 10 mil. Vi får väl se om jag vaknar med träningsvärk. Men de är helt klvart värt det. Jag älskar min lilla Lucas, jag kommer alltid att vilja fara till Vännäs och träffa honom! Och redan på tisdag får jag komma tillbaka och hålla honom.

 
Världens sötaste Lucas!

De var väldigt trevligt att stå där i solskenet och se dig le, hela min kropp fylldes med värme! Ditt leende gör mig svag, du får mitt hjärta att slå ett extra slag och du får mig att bara vilja hålla om dig!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback