Dop, taperter och hockey.

Igår var det mest ärenden som skulle göras innan jag tog mig till Vännäs. Jag hade turen att få åka dit med Linda så jag slapp bussresan. Väl i Vännäs så fixade vi fram tapetserar saker och handlade papper till scrapbookingen samt planerade lite inför dopet. Sen var det dags för middag och senare ishockey. Jag fick även massera Linda och Stephanie under matchen eftersom att de båda har så ont i nacken. Efter matchen tog jag bilen och hämtade Sebbe och Mattias. sen var det bara att lägga sig och sova. Jag fick svoa ut i morse innan Stephanie kom och väckte mig. Då va de dags för en promenad med Lucas så att han kunde somna. Det var riktigt mysigt att gå runt i solen och bara ta de lungt. Sen började vi med att slipa taperterna så Stephanie och Sebbe någon gång kunde få börja tapetsera.
Nu har jag tagit mig hem till stan igen och ikväll blir det fest hos Bella och Sandra, men jag ska ta de lungt orkar inte riktigt så mycket eftersom att jag vet att det blir cykling imorgon. Så jag tänka vara så snäll och vara chaufför ikväll. Nu ska jag bara vila ett tag och sen ska jag gå och ta en dusch.



Hoppas att alla får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback