Cykling, hårfärgning och grillning.

Igår tog jag som sagt cykeln till Vännäs, efter 4.5 mil så var jag äntligen framme. Jag trodde att jag skulle dö där ett tag eftersom att det började blåsa extremt mycket motvind. Men jag tog mig fram och väl framme så hjälpte jag Linda att slinga hennes hår. Sen tog jag cykeln till ICA för att inhandla lite hårfärg även till mig. VI började med den men upptäckte att det inte alls blev någon skillnad så Fringo fick fara och handla någon annan färg. Sen tog vi bilen till Alf där grillarna var i full gång. Vi åt, spelade kubb, spelade pratmakarna och hade allmänt roligt. Sen åkte vi förbi Penglund och sen hem igen. Imorse så vaknade jag tidigt, för en gångs skull så klev jag upp innan Stephanie hann väcka mig. Vi åt lite frukost och sen gick jag över till Linda för att fortsätta med mitt hår. Resultatet blev jätte bra! Vi ska ändå fortsätta på det någon annan gång när jag kommer till Vännäs. Sen var det bara att sätta sig på cykeln och påbörja resan hem. Den gick väldigt bra och det kändes skönt att få träna lite mer. Min höft tyckte att det var okej att cykla idag så jag fick inte ont alls. Den här helgen har det blivit 8,5 mil och det känns riktigt skönt. Nu har jag ätit lite tårta och ska strax ställa mig i duschen och sen får vi väl se vad det blir för middag.

Hoppas att alla får en bra morsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback