12 mil på cykeln.

Det blev inga 10 mil cykling idag, utan pappa undanhöll för mig att det skulle cyklas 12 mil. Men jag trampade på med glad min och det var hur roligt som helst att cykla i grupp. Visst jag drog inte speciellt mycket utan jag låg mestadels på rulle. Men om man bara har cyklat sammalagt 7 mil under veckan och sen ska ge sig ut på ett 12 mils pass så måste man få ta de lite lungt i början. Jag får tänka på att det nästan är ett halvt vättern runt lopp så det känns väldigt bra. Många trevliga cyklister var med idag och kämpade. På onsdag blir det ytterligare en längre sträcka, men då kanske 8 mil. Får se vad som händer.
Nu ska jag städa mitt rum, äta lite och sen fara till Linus. Imorgon blir det jobb och sen ska jag ner på stan med Linus för att hitta en skjorta till honom. Och snart är det tisdag och då får jag åka till Vännäs igen!


Fortfarande världens sötaste!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Biefo

Du är ju galen, PÅ RIKT! 12mil. Du är ju inte klok människa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback