Uppe med tuppen!

Jag vaknade så otroligt tidigt idag, trodde att jag skulle få sova ett tag till iaf men när nacken börjar göra ont så kan jag glömma sömn. Jag låg kvar i sängen ett tag och sen var jag tvungen att kliva upp och gå runt lite för att försöka bli av med smärtan. Jag lyckades somna om och sov vidare i 30 minuter eller något sånt. Sen var det bara att kliva upp, jag hörde dock att jag inte var ensam om att kliva upp tidigt. Min lillebror bestämde sig för att kliva upp tidigt för att fara och gymma så vi satte oss ner och åt frukost tillsammans. Rätt trevligt att ha någon att prata med på morgonen. Nu har han dragit sig i väg till tenton och jag ska snart åka ner till stan som sagt så ska jag springa på MQ och hoppas på att skjortan finns kvar! Sen blir det spinning på USM!



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback