Trevlig kväll med Julia!

Dagen har spenderats till största del hos kusinen för att få extremt snygga naglar samt hos Julia. Det har varit en trevlig kväll, vi tog en promenad förbi H&M. Jag hittade ett jätte snyggt linné, men självklart så fanns inte min storlek och sen hittade jag världens snyggaste skjorta, men ja som vanligt för stora storlekar! Jag önskar att det alltid fanns kvar en i rätt storlek till mig. Men de är nog lite svårt att få till. Jag hittade dock ett par fina örhängen som jag köpte. Jag bestämde mig även för att jag måste köpa skjortan från MQ imorgon innan spinningpasset så att den inte tar slut den också.
Efter spinningen imorgon så ska jag följa med Julia till SHE så hon kan få komma igång med Cambridge och sen ska jag kolla lite snabbt med min kusin om vi hittar något snyggt mönster samt snygga tyger till klänningen. Sen hoppas jag väl på att jag får veta det jag vill veta så jag slipper gå och fundera mer.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback