Talang, folle, och mycket mer..

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar. Anledningen till detta är att jag har varit borta och gjort mycket annat under några dagar. I måndags var jag och jobbade från 06.45 - 13.00 och efter jobbet så åkte jag till Emelie J för att låna en innebandyklubba av henne. Sen bar det av till träningen där jag spelade ute medan Maria och Biffen stod i mål. Efter träningen for jag till Linus, vi spelade WoW. Tidigt på tisdags morgonen åkte jag med Linus mamma till Umeå-Vännäs trafikskola för att ha min lilla uppkörning. Den gick hur bra som helst. Efter den åkte jag tillbaka till Linus, jag trodde att han skulle ligga och sova när jag kom tillbaka men när jag kom in i hallen så hörde jag en främmande röst i från köket säga: Hej Izabella. (Med en härlig dialekt) Linus morbror hade kommit på besök och väckt upp alla. Tisdagen fortsatte med lite WoW och sen var det dags att åka ner till stan för att träffa Frida och Jonas. Vi gick in på IDUN där det va packat med folk! Vi stod som inlagda sillar i säkert 30 minuter innan vi fick komma in i salen där Talang 2008 skulle spelas in. Jag måste säga att det var grymt drygt och rätt tråkigt. Det enda jag kunde glädjas åt var att i satt precis bakom juryn (Bert Karlsson, Sofia och Tobbe Trollkarl). Men jag kommer verkligen inte att göra om det! Efter ca 4 timmar på IDUN åkte vi fyra till Jonas och pojkarna där det folle och lite mer WoW. Sen va det dags att ta sig en promenad hem till Linus för att sova lite.
Idag har vi fortsatt spela WoW, vi lyckades ta oss till level 70! Jag fick även en egen "gubbe", men den va mest bara för att jag skulle få pröva göra allt själv från start. Vi får se om jag senare börjar egga WoW. Faktiskt extremt roligt!
Nu är det bara att sova lite och göra sig redo för morgondagen. Jag ska nämligen jobba mellan 7-12 och sen ska jag fara till USM och köpa mig mitt gymkort, sen ska jag väl stanna där ett tag och gymma lite och senare på kvällen blir det ytterligare en träning ute på planen med någon annan i mål!

  
                Maria som målvakt 

  
                                  Tobbe, Sofia och Bert

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback