Spinning!

Jag höll på att få riktig ångest idag eftersom jag inte tränade igår, så eftersom att jag hade bokat ett spinningpass idag så for jag iväg på det och sen tog jag en vända nere i gymmet efteråt. Gud så skönt det va! Det är verkligen helt underbart att få ta i allt vad man kan under spinningen och sen fortsätta ta i lite till nere i gymmet innan man får gå och duscha! Spinningpasset idag var rätt hårt, banan handlade mest om backar men det kändes så skönt när vi bara hade en sista backe kvar och man visste att man kunde ta i allt man vad kunde för sen var det slut. Så skönt att vara igång med träningen på riktigt nu igen. Jag har dock väldigt ont i min nacke just nu så jag måste nog åka och kolla upp hur skadan ser ut. Men det får bli en annan dag för nu ska jag ställa mig och baka lite kladdkaka till ikväll, jag och Emelie måste ju ha något att mumsa på när vi sitter och snackar.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback