Solsken!

Idag har solen varit på topp precis som jag! Jag tror att mitt humör har berott på solskenet! Det börjar kännas som att våren verkligen är på väg nu, men man ska inte ta ut något i förskott för rätt som det är så snöar det imorgon.
Idag har jag varit på gymmet, kände mig dock väldigt uttittad när jag skulle köra mage och rygg. (Det satt fyra killar och kollade på mig konstant medan dom stretchade) Men det sporrade mig bara att ta i lite mer. När jag kom hem gjorde jag och min lillebror lunch tillsammans och sen tog vi cyklarna till Coop för att handla lite saker till middagen. Det roligaste är ändå att vi åt tacos till middag idag och imorgon blir det tacokväll hos Diana. De blir mycke taco i helgen men vad gör de när de smakar bra?!
Nu taggar jag bowling till tusen, det blir en kväll med Diana, Malin, Biffen och Anna. Vi får väl se om min nacke klarar av att bowla men på något sätt ska jag väl få iväg det där klotet.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback