Plugg och tankar!

Jag borde plugga men det går verkligen inte just nu, jag har annat som snurrar runt i mitt huvud. Många andra trevligare tankar än skolarbetestankar. Jag hoppas att min lärare har överseende med mitt arbete, de kommer bara att vara en massa konstiga menigar som inte alls fungerar så bra ihop men min hjärna vill helt enkelt inte fokusera på idrotspsykologi utan på något mycke trevligare. Men imorgon så får mina tankar iaf vila ett tag för då tar alla andra sinnen över för ett tag. Men ja tror att onsdagen kommer att bli jobbig igen för då kommer mina tankar bara ligga kvar från kvällen innan, då kommer jag bara sitta i mina egna tankar och inte lyssna någonting alls på vad alla lärare säger. Deras ord kommer bara att flyta iväg och aldrig nå min hjärna! Jag trivs i dom här tankarna, dom är så otroligt mysiga. Jag mår så bra just nu, mitt liv känns på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback