Packat och klart!

Allt är packat och färdigt för Luleå resan imorgon. Nu sitter jag hemma hos Linus och gör just nu inte speciellt mycke. Vi har spelat lite WoW, ätit middag, kollat på hockey och lite annat. Tråkigt att Löven inte kunde vinna mot Borås, men om jag ska vara ärlig så spelar det mig abslout ingen roll hur dåligt det än går för Björklöven. Är inte så stort fan av dom.
Jag köpte en skjorta på Åhlens idag, har kollat på den några gånger men idag bestämde jag mig för att jag vill ha den så jag passade på att köpa den innan den tog slut. Jag känner mig riktigt nöjd över den! Jag lägger väl ut någon bild på den när jag har kommit hem från Luleå.
Imorgon blir det skola och efter det en runda på stan med Frida samt middag innan vi sätter oss på bussen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en bra kväll

Postat av: CAZZIS

Godnatt :)

2008-03-09 @ 22:15:32
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback