Nacken!

Jag klev upp extremt tidigt imorse, okej klockan var väl kanske 08.10. Men det är tidigt för ett lov. Jag var tyvärr tvungen att kliva upp då eftersom jag skulle ringa till vårdcentralen. Jag måste få en tid för att kolla upp nacken igen, det går som inte att leva med smärtan hur länge som helst. Och nu ska jag anmäla det till trygghansa och sen ska jag åka till min kusin och fixa naglarna. Sen får jag väl se vad dagen bjuder på mer, jag har inte planerat någonting ännu, men jag hoppas ju på en sak.

Kvällen med Emelie och kladdkakan var extremt trevlig. VI hade så mycket roligt att prata om så tiden bara rann iväg. VI hann iaf bestämma att vi ska ha singstar kväll allihopa igen snart. Sen får vi ju se om vi lycas med det eller om de inte blir av. Vi pratade om allt mellan himel och jord och det är väldigt roligt att prata med Emelie om saker och ting eftersom hon lyssnar och förstå de man pratar om.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Die

hur går de med nacken? :/

Ska du komma på lördag? :D

2008-03-26 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback