LOV!

Nu är det sista dagen på det här sportlovet. Jag börjar redan längta till påsklovet, fast på något sätt så gör jag det inte. För efter påsklovet så går vi bara skola i en vecka och sen går vi ut på våran sista praktik i sex veckor, sen har vi bara kvar tre veckor i skolan! Sen tar vi studenten! Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort, det va ju nyss som vi satt där första dagen i klassrummet, alla kom från olika skolor. Det va bar några få som hade med sig någon gamal klasskompis. Alla satt där helt tyst när våra nya lärare kom in, men nu så går det nästan inte ens att få tyst på våra klass. Vi ska alltid bara prata färdigt innan vi kan lyssna. Vi har en grymt rolig klass, den blev mycket bättre efter sommarlovet i 1:an. Visst vi kanske inte har den abslout bästa sammanhållningen men på något sätt så har vi ändå det. VI hjälper alltid varandra och vi har så jävla roligt!
Sista dagen på lovet ska jag spendera väl. Jag ska packa för Luleå resan, jag ska plocka upp lite på mitt rum, jag ska kanske åka till dig. Vi får se om det dyker upp nått mer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback