Tacos!

Igår kväll blev det tacos hos Malin, men Malin, Biffen, Diana, Sandra och Frida. Det va riktigt trevligt att bara sitta och äta, prata, se på film och massera. Innan jag for dit så kom Östen, Rita och Kasper förbi för att gratulera till studenten i förskott. Jag fick ett otroligt fint armband! Idag har jag suttis hos min kusin tillsammans med Stephanie och Lucas. Det har varit nagelfixar dag. Tack Ida för att du är så otroligt snäll! Jag klarar mig inte utan dig kussen! Efter middagen tog jag cykeln till sjukhuset för att se efter vart tusan det är jag ska vara imorgon på inskolningen, jag tror iaf att ja har hittat rätt men om ja inte har det så får någon väl hjälpa mig på rätt ställe. Nu väntar jag mest bara på att få åka till N.

  
Fler bilder kommer senare!

Hoppas att alla får en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback