Snusfri!

Full rulle hela helgen.. Och fortfarande snusfri! Det känns faktiskt jätte bra att äntligen klara av det. Det har hänt mycket under helgen och Ida du är för rolig. Imorgon är det min första dag utan inskolning på jobbet så vi får se hur det går. Biffen och jag har även börjat planera på våran resa ner till Uppsala, än så länge så känns det som att våra planer håller ganska bra. Vi måste dock få klartecken från våra vänner som vi ska besöka, för utan dom blir det ingen resa. Men de skulle vara grymt roligt att åka dit. Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgondagen, de kan bli en jobbig vecka.

 

Hoppas att alla får en underbart bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Biff

Planerna måste ju du och dom övriga smida ihop. Höra om några härifrån är sugna? Sedan måste han ta och snabba på informationen! Jag och Sandra kommer ju träffa upp er där nere ju ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback