Så mycket!

Igår kväll kom M och hämtade mig med lastbilen. Så för första gången i mitt liv så fick ja åka lastbil, grymt roligt! Vi åkte till N och tankade och sen vidare för att lasta spån i Rundvik innan vi tog bilen till N igen. Jag fick även åka traktor! Snacka om upplevelser! Jag gillar det! Vi kom hem rätt sent och jag fick inte så många timmars sömn men det räckte för att jag skulle ta mig upp i morse och ta bussen tillbaka till stan för att fara på inskolning på Strokecenter. Det känns som att det kommer att bli en trevlig sommar där, men det känns ändå inte riktigt som att det är min grej. Kirurgen passar mig bättre. Men det ska bli intressant att få se lite nytt. Jag kom hem och åt lite mat sen la jag mig i sängen för att vila, självklart så somnade jag. Men när jag vaknade så tog jag bilen till Vännäs för att hämta mina smycken som Ofelia har köpt i Filliphinerna. Sen for jag förbi stan och hämtade upp min lillbror. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och försöka vila lite till eftersom att det kommer att bli en slitsam dag imorgon.

 
                                  Mina pärlor!
  
Biffen för chipong!             Malin och Die!                  Lucas älskar att vara naken!

Imorgon är det STUDENTEN! Jag förstår inte att det redan har gått tre jävla år! Jag är lycklig men ändå så rädd, nu är det dags att bli vuxen!

Hoppas att alla får en bra kväll! Samt att vi får bra väder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback