Mer!

Nu har jag gjort min helg på jobbet och nu har jag förtjänat två lediga dagar. Känns så skönt att få sova ut imorgon och inte behöva vakna en speciell tid. Men ändå så känns det som att jag lätt skulle kunna kliva upp tidigt imorgon och fara för att jobba mer. Men det finns nog bara en bra anledning till det och det är än så länge bara du Emelie som vet varför jag skulle göra det. Och så få det förbli ett tag till. Jag va förbi och kollade på våran träning ikväll, de såg så roligt ut men jag har verkligen ingen ork till att träna, kanske är det för att jag är lite sjuk. Men det såg helt underbart ut. Nu ska jag lägga mig i badet ett tag och slappna av lite.

Hoppas att alla får en bra kväll!

Så otroligt söt och omtänksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback