Helvete, jävla skit!

Kvällen igår blev tyvärr inte så lugn som jag hoppades på att den skulle bli. Jag skulle köra in bilen i garaget när jag kom hem och vad fan lyckas jag med! Jo självklart så går allt bara fint tills jag hörde ett högt skrapande ljud! Jag hade repat upp något som jag tycker va mycket men tydligen så va de inte as mycke. Men min första tanke var att bara lämna bilen i garaget och inte säga nått till varken mamma eller pappa, men när jag kom in så kunde jag inte hålla mig. Pappa blev så klart förbannad och mamma försökte lugna honom lite. Jag gick raka vägen in på mitt rum och stannade kvar där hela kvällen, tillslut så kom pappa in och sa att det inte gjorde nått. Han har ju faktiskt också lyckats repa bilen flera gånger. Pappa har dock inte vågat gå ut och kolla på bilen eftersom han säger att han kommer att må så dåligt..
Idag blir det iaf Nydala med Ida och Camilla, jag gissar på att det kommer att bli as roligt!

Hoppas att alla får en underbart härlig dag i solen!

Bilder på bilen kommer kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback