Helt underbart!

Än så länge så har min helg varit helt underbar på sjukhuset. Jag har börjar få in alla SÖV tider och alla kontroll tider som finns. Allt känns så mycket lättare nu och jag trvis så otroligt bra. Det kanske inte är precis som på Kirurgen, men jag får helt nya erfarenheter och samtidigt så har vi ändå carotis patienten precis som på kir. Jag stormtrivs och jag hoppas att jag kommer göra det hela sommaren. Imorgon väntar en ny dag, ytterligaren en på jobbet. Det är bara två dagar kvar med tidiga mornar och sen har jag två dagar ledigt. Jag började fundera lite idag på att skolan är över, jag kom fram till att jag inte mer kan säga hon i min klass, utan snarare hon som gick i min gamla klass. Och jag kom fram till att det inte bara är någon vecka tills vi ska tillbaka in i klassrummet. Efter varje lov så har det alltid kännts som om det bara har gått någon dag och sen är man tillbaka i skolan. Men nu kommer det inte att vara så mer. Jag vet inte om jag ska vara rädd eller glad. Jag får helt enkelt ta det som det kommer...

Så söt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka få lite sömn så jag orkar med morgondagen. Hoppas att alla får en underbar kväll och en bra dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback