Fotboll och grillning.

Gårdagen blev väl som den blev... Först var jag ner på stan med Ida ocg Camilla, vilket va jätte roligt men på slutet blev jag så trött i mina ben. Jag hittade iaf hårprodukten som ja ville ha, en tunica samt en tröja. När jag kom hem så tog jag det lungt och sen tog jag cykeln till Ida igen. Efter att ha hjälpt henne med tvätten så cyklade jag vidare för att möta upp Malin. Vi shoppade lite på Ålidhemscentrum och sen for vi till Malin Larsson. Där blev det grillning och fotboll. Sen bestämde vi oss för att fara förbi Diana för att se om festen där va nå rolig. Men på något sätt så blev ja så himla trött/ledsen/besviken, så vi va bara där ett tag och sen skulle vi börja bege oss hemåt. Men ja tänkte först följa med Malin Larsson hem men ångrade mig just bara för att jag inte fick något svar så ja kände att ja likagärna kunde cykla hem och sova. På något sätt så kändes det bara som om ja ville försvinna ett tag, kände mig så ledsen även fast ja inte hade behövt göra de men ja funderade på hur skönt de skulle vara att flytta bort från Umeå ett tag och prova på något annat medans jag cyklade hemåt. Egentligen skulle jag fara till N igår men då blev det ju som sagt inte, vilket kändes tråkigt.. Jag tror att de va delvis därför som min kväll slutade som en besvikelse, funderar även om det va för att du inte sa något när jag kom. Det kändes mest bara som en pinsam situation att träffa dig igen.. Men nu ska jag ta nya tag igen.. ska försöka tänka på annat. Funderade starkt imorse på att strunta i att höra av mig, men ja klarade inte av det. De går bara inte, så ja va tvungen... Men nu sitter ja i den tråkiga situationen igen, bara väntar på svar men får inget och blir bara mer ledsen över det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback