Dagen efter!

Torsdagen blev en väldigt lugn dag i sänge. Jag va inte alls bakis men jag kände att ja behövde vila lite. Jag klev bara upp och åt frukost, mer blev det inte på hela dagen. Men senare på kvällen kom A och hämtade mig. Vi for till honom och såg på film hela natten. Inte för än vid ungefär 5 så la vi oss i sängen för att sova. Vi vaknade sent på fredagen och då va ja tvungen att fara förbi skolan och lämna in mitt kontonummer så dom kunde sätta in pengarna från mitt Stipendium som jag fick. På kvällen tog jag det lungt.
I lördags så tog jag bilen till Vännäs för att äta en sen Studentmiddag tillsammans med Stephanie. VI åt och såg på lite fotboll, men sen förslyttade jag mig till Umeå igen för att fortsätta se fotbollen hos Suss. Massor med folk och fotboll.
Idag har det bara varit en lat dag. Jag har pockat upp på mitt rum och bara tagit det väldigt lungt. För imorgon börjar verkligheten. Imorgon börjar jag jobba. Vi får se hur det känns...

Hoppas att alla får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback