Ny klänning och jag är glad.

Svårt med alla beslut just nu. De är rätt många som ska tas och det underlättar heltklart om jag kan bestämma mig snart. Jag läste mitt horoskop imorse och där stod de "De är dags att fatta ett viktigt beslut, res bort!" Det får mig ganska säker på mitt val, men som sagt ja måste få tänka lite till. Det känns ändå bättre med tanke på att jag kan åka till dig under sommaren och hälsa på och se vad det är för stad. Se om jag trivs, kanske träffa lite människor och se om det är något för mig. Man får bara en sån här chans i livet tror jag.

Idag har jag varit på stan med Ida, jag hittade världens snyggaste klänning som jag va tvungen att köpa. Jag fastnade direkt för den och då ska man inte tveka. Så jag cyklade hem och hämtade mina presentkort och sen tillbaka till stan för att köpa den. Ikväll har jag tänk fara på fysträning med laget, sen får vi väl se hur många det är som tänker komma, men jag vet iaf. att Olle kommer och då är vi två. Nu har jag hunnit äta och bytt om till härliga träningskläder. Jag älskar det!





 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har ju blivit så liten flicka, akta så du inte försvinner helt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback