Träning är underbart!

Så underbart att få träna idag, visst vi va bara fyra st. men vi tog i allt va vi kunde och det kändes så otroligt skönt! Lollo, Lisa och Olle ni va grymma! Tyvärr så har jag inte lyckats komma på hur ja ska göra, men allt lutar mer och mer åt ett håll. Trots allt så kanske man aldrig mer får ett sånt här erbjudande.

Jag och Emelie planerade just våran lördag kväll, den kommer att spenderas framför alla avsnitt Flight of the Conchords. och med en massa trevligt tjejsnack. Jag längtar jätte mycke! Det brukar gå lång tid mellan gångerna som vi hittar på något, men nu var de inte allt för länge sen vi satt hemma hos Emelie och åt kladdkaka. Men det har hänt så mycket på kort tid som jag bara måste få berätta för henne, jag vill höra vad hon tycker om det och vad hon skulle ha gjort.

Nu sitter jag mest och kollar på min ny inköpta klänning som jag vill ta på mig, men ja väntar med det tills imorgon. Hoppas att alla får en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback