Träna, städa och vara lycklig!

När jag vaknade imorse så hade regnet dragit iväg för en stund. Jag prata med B i telefonen en stund och sen bestämde jag mig för att ta en löprunda, det blev 8 kilometer idag. Kände att det kunde vara bra att ta en lite längre runda eftersom det inte blev något igår. Sen blev det en snabb dusch innan jag och lillebror tog bilen ner till stan. Skulle försöka hitta en dop present till Lucas, men det va inte så enkelt som ja hade tänkt mig. Mamm kom med en idé men självklart så har affären semesterstängt. Så nu får jag komma på något annat.
Jag tog mig även för att storstäda mitt rum, när det finns minsta lilla känsla för att de skkulle vara roligt att städa rummet så ska man passa på och städa igenom allt. Nu ser det väl mer okej ut än vad det gjorde tidigare. Känns skönt att ha ett rent och fint rum och med tanke på besöket som kommer ikväll så vill man ju inte ha det stökigt. Nu ska jag bara ta det lungt en stund och njuta av min lediga dag, regnet kom tillbaka ungefär när vi komer hem från stan. Men jag är ledig och det känns underbart!

Jag saknar dig Stephanie!

Chefen från kirurgen 3 ringde mig nyss och frågade om det är okej att jag börjar min inskolning den 25/8. Vilket jag självklart sa ja till, känns skönt att få komma tillbaka dit så snart som möjligt och det är alltid skönt att få lite pengar. Om tre veckor ska jag fara till henne så ska vi kolla på mitt schema och se så att de ser bra ut. Jag längtar så mycket till kirurgen. TIllbaka till alla sår och omläggningar, lätta patienter och extremt trevlig personal.

Hoppas att alla får en underbar fortsättning på dagen!

Hur kan du vara så söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback