Tiden gick så sakta!

Idag har tiden gått riktigt sakta på jobbet, när nästan alla patienter klarar sig själv och det inte kommer in något akut så händer det inte speciellt mycket. Som tur va så jobbade jag tillsammans med Andrea. Hade de inte varit för henne så hade tiden gått ännu saktare. Vi städade hela avdelningen och jag kan inte påstå att de va speciellt rent överallt. Vi testade bland annat att hälla lite ytdesinfektion på golvet och sen lägga dit ett papper. Städet gör inte riktigt det dom borde göra kanske. För papperet blev svart! Men de kanske inte är så lätt att få det rent heller. Vi hann även planera en heldel saker som vi ska hinna göra. Älskar din kommentar om din pojkväns kompisar!


När jag kom hem från jobbet så var jag vaken ett tag sen kom Berith och Inko, vi for hela familjen samt dom till Anumark för att äta lite middag tillsammans, jag har aldrig vetat att man äter hamburgare med ägg på. Men det kan man tydligen göra. När vi kom hem igen så somnade jag en stund och sen kom Ida förbi med sin cykel och hesa röst. VI pratade på medans pappa fixade cykeln och sen skjutsade jag hem henne. Jag fick självklart inte gjort de jag tänkte göra men då är det ju tur att ja har sovmorgon imorgon så jag hinner städa mitt rum samt träna lite.

Hoppas att alla får en underbar kväll!

Det är inte länge kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback