Nu börjar det ta sig.

Kvällen har spenderats med Emelie och Flight of the conchords! Så grymt roligt. Vi tog cyklarna till Coop för att köpa lite jordgubbar, men där fanns inga så vi cyklade vidare till Willys, men inte där heller. Så vi beslutade oss för att baka kladdkaka. Det börjar bli tradition att äta kladdkaka och än så länge så har vi bara lyckats med den. Vi satte oss och kollade på avsnitt från serien Flight of the conchords som är för bra. Jag hann även prata med Malin om resan.
Nu efter att Emelie har begett sig hem så har jag suttit och kollat på buss-, tåg- och flygresor. Kom snabbt fram till att det enklaste är att ta tåget ner. Det blir lättast med väskorna, på flyget får jag nog knappast ha med mig så mycket saker som jag behöver och buss är bara för drygt att åka. Tåget tar ca 10 timmar och jag vill såklart åka i en liggvagn så det kostar lite mer, men jag klarar inte av att bara sitta där i 10 timmar. På natt tåg kan man sova bort tiden så det känns rätt bra. Men jag avvaktar med att boka någon resa tills mamma har kommit hem och hjälpt mig lite. Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen och vila ut mig riktigt mycket till imorgon då jobbet väntar.

Hoppas att alla får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback