Mycket jobb och massor att städa.

Nu har det varit många dagar på jobbet men imorgon väntar en välförtjänt ledig dag för mig. Igår så kom det upp en idé om att vara med Frida, R & B, riktigt trevligt faktiskt men det blev kanske lite väl sent. Lite för sent att komma hem klockan 01.20 när man ska upp och jobba 05.30. Men jag tog mig upp imorse och jag va inte så farligt trött på jobbet heller. FIck lite lätt huvudvärk när det va cirka 30 minuter kvar. När jag kom hem så la jag mig i sängen en stund, slumrade till några minuter tills telefonen ringde. Men det blev inte ett sånt där hemskt uppvaknande utan jag blev rätt glad. Sen blev det middag tillsammans med Frida.
På grund av vädret så blir det ingen fys ikväll utan den sparar jag till imorgon, jag ska istället sysselsätta mig med att rensa några lådor till och städa på mitt rum. Det får ju inte se ut som det gör just nu om B ska komma förbi imorgon. Nu ska jag sätta igång innan min sista energi försvinner ut kroppen. Ska dock försöka hålla mig vaken till åtminstonde 20 ikväll. Kan ju inte somna för tidigt.

Hoppas att alla får en underbar kväll!

Han är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback