Massor med sol på min ledig dag!

Det har varit en helt underbar dag med massor av sol. Jag tog en kortare runda i spåret idag, det blev bara 4.5 km. Men det kändes som att det fick räcka för dagen. Tänkte nämligen springa lite imorgon innan jobbet också. Städa rummet är det enda jag har kvar att göra sen har jag lyckats göra det jag imorse bestämde mig för att göra. Men man kan inte vara inne för att städa en solig dag. Jag och mamma cyklade till Expert för att kolla om det fanns någon lite billigare bärbardator att köpa, men vi är så klart inga speciallister på datorer så vi har ingen aning om vad jag ska ha för någon. Jag kom på för några dagar sen att det nästan är ett måste att köpa en dator om jag nu flyttar. Hur ska jag annars kunna hålla koll på allt och blogg?! Men det är ju ett tag kvar så jag hinner nog hitta någon. Nu ska jag ta tag i städandet och sen får vi se vad som händer.

Hoppas att alla får en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback