Konstigt.

Den här helgen har spenderats både i Vännäs samt i Umeå. Jag önskar dock att jag kunde få göra om hela helgen, jag ville inte att det skulle bli som det blev men jag får leva med det. Jag önskar att jag hade fått träffa dig i fredags. I lördags så gick jag och Stephanie på marknaden och självklart så lyckades jag köpa 3 väskor samt en ny mobil. Kanske inte det smartaste men jag ville ha den. Jag trodde att det här skulle bli en lugn helg med massor av roliga saker men riktigt så blev det inte. Jag fick bara vara ledig till idag, måste fara till jobbet igen kl 14. Och speciellt lugn blev den inte. På något sätt så kändes allt bra men nu helt plötsligt känns de konstigt. Vill bara veta hur du känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback