Jag måste bestämma mig, men inte än.

Ytterligare en dags arbete utfört. Jag har verkligen dom underbaraste patienterna, alla är så snälla. Visst jag har nog slitit lite för hårt eftersom jag har fått ont i ryggen men samtidigt så har jag fått skratta rätt mycket idag. Jag stormtrvis på jobbet! Nu har ja gtvå lediga dagar som jag ska nyttja till att vila ut så man orkar med helgens arbete.

Jag har några viktiga beslut att ta, men det känns rätt så självklart om vad det är jag vill göra. Hur jag än vrider och vänder på det så kommer jag fortfarande bara fram till en sak. Det känns som en bra idé och jag vill göra det! Nu ska allt bara bli som jag vill att det ska bli, allt måste fungera nu.

Kvällen kommer att spenderas mestadels i min säng eftersom att jag är trött och jag måste verkligen vila lite. Hoppas att alla får en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback