Helt underbart!

Igår kväll kom B förbi, vi såg på film och hade det väldigt trevligt. Natten blev helt underbar! När jag vaknade på riktigt imorse så tog jag bilen förbi kusinen och sen åkte jag ner på stan för att köpa dop presenten. Jag bestämde mig tillslut och nu behöver jag inte tänka mer på den. Sen var det dags att fara på jobbet, både jag och Helena trodde att det skulle bli en tung kväll med en massa stress men det visade sig bli en rätt skön kväll på jobbet. Vi hann med allt som skulle göras och vi slet inte ut oss helt och hållet.
Imorgon väntar jobb hela dagen och imorgon kväll kommer B förbi igen. Jag längtar redan! Nu är det dags att lägga huvudet på kudden och försöka få lite sömn så jag är pigg och glad imorgon.

Hoppas att alla får en underbar kväll!

Du är den sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback