Helgen.

Jag har haft en ledig helg och det har varit så underbart! Lördagen spenderades tillsammans med Frida i Norrmjöle. Vi badade och solade hela dagen och sen for vi hem till stan igen för att göra oss iordning för kvällens festligheter. Vi åkte till Sofia där det grillades och drack. Jag tog det lungt eftersom jag hade lovat att jag skulle vara fyllechaufför. När vi hade skjutsat fylleskallarna till Pipes så tog vi bilen vidare genom stan. Stannade lite på bangården och kollade på lite racing. Sen körde vi hem en fylleskalle och sen var det dags för sängen. Söndagen spenderades även den i Norrmjöle tillsammans med Frida. Sen blev det filmkväll. Skönt att få ha annat i tankarna ett tag. För så fort som det inte händer något och jag sitter för mig själv så kommer alla tankar upp och det är då de blir jobbigt.

Idag har jag varit på jobbet hela dagen och när jag kom hem så bestämde jag mig för att det var dags för en löprunda. Det blev 8 km idag, skönt att rensa tankarna i spåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback