Vättern Runt!

Nu känns det som att det är dags att börja träna inför Vättern Runt! Målet för mig och Irene är ju trots allt att ta oss runt! Det är 30 mil som vi ska cykla tillsammans så det gäller att vara förberedda! Inte bara med all träning som behövs innan man sätter sin rumpa på en sadel i 30 mil utan vi måste ha med oss rätt saker, vi måste tänka på att det kan vara regn hela vägen runt och det kan vara soligt hela vägen, vi vet ingenting än så länge om värdet men det är lika bra att vänja sig vid alla väder!
Jag tog mig en cykeltur i vårat vardagsrum på 25 minuter och sedan körde jag stegen (72 st. armhävningar, 72 st. situps, 72 st. knäböj, 72 st. rygglyft, 72 st. vindrutan och 72 st. höga hopp) Jag har även hunnit baka ett jätte gott och nyttigt bröd som min kusin hade bakat till julafton!
Nu känns det som att jag har gjort en del i dag och sedan blir det innebandyträning!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback