Sista sena kvällen!

Sista sena kvällen innan skolan börjar, men sen blir det väl sena kvällar ändå. Det går som inte att göra något åt det, man har mycket i skolan som ska göras färdigt hemma och det är träningar. Man vill ju inte helelr bara sitta hemma varje kväll så då hittar man på något helt annat och då blir det ändå bara sent! Men man har ju överlevt tidigare så det blir inte jätte jobbigt nu heller, de är trots allt bara ett halvår kvar i skolan!

Träningen ikväll gick ganska bra trots att jag var tvungen att använda ett ton med tiger balsam på den för att jag ens skulle kunna röra den! Men det var roligt att träna igen, det har gått ett par dagar nu sen vi sist hade en innebandyträning, hoppas att morgondagens träning blir ännu roligare och att det blir ännu mer fys! Det tråkiga med denna träning var att Sara inte kunde träna och det kommer hon nog inte kunna göra på ett tag nu, hon var på akuten igår med bröstsmärtor och läkaren sa åt henne att vila och invänta provsvaren från halsen!

Mamma tyckte att brödet som jag bakade idag var så gott att hon tyckte att jag kunde baka mer av de imorgon, eftersom det är min sista lediga dag innan skolan drar igång! Så mina planer imorgon är att kliva upp rätt tidigt för att baka mer, cykla minst 20 minuter, köra styrka, fara och sola med Frida samt träna lite innebandy!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se om det är något värt se på tv:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback