Sämst!

Candide måste vara den sämsta, verkligen sämsta boken som jag någonsin har läst! Jag var tvugnen att läsa om dom första 45 sidorna 3 gånger innan jag ens fattade vad boken handlade om! Jag måste dock läsa dom sista 60 sidorna så snart som möjligt. Och nu behöver jag inte läsa om varje rad flera gånger, men den är ändå inte bra för de! När den väl är utläst så ska jag ta mig för att läsa om en jätte bra bok, "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist. Den är så grymt bra, men den ska jag läsa bara för att jag vill!
Träningen idag var ganska rolig att kolla på, känner dock suget efter att själv träna, men jag har bestämt mig för att börja träna upp nacken lite försiktigt nästa vecka och sen kanske till och med vara med på någon träning veckan efter det. Men vi får se hur det känns. Har jag ont så kommer jag att stå över det, men jag hoppas iaf att det ska gå och genomföra. Jag tänkte mest bara stå stilla i målet under dom första träningarna så att jag iaf kan säga att jag har fått träna!
Imorgon är det skola igen, kändes ganska skönt att få fara på halkbanan idag och slippa lite skola. Det behövdes!Men jag går in med nya tag imorgon för att orka med dagen, jag har iofs. bara tre lektioner tror jag men dom är väldigt långa!!! Speciellt den sista, de är Idrottspsykologi. Den kursen verkar vara extremt intressant och rolig så jag längtar faktiskt efter den. Kanske är lite för att vi hade avslappning i slutet av förra lektionen och då somnade jag där på madrassen med filten! Jag tror jag kan ha stor nytta av den kursen i mitt eget liv, så nu har jag något att se fram emot. Nu är det nästan dags att lägga sig i sängen iaf så jag får vila min stackars kropp som inte har fått sova en hel natt den förra torsdagen. (Pga. av smärtan i nacken)

Ha en bra kväll så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback